Pentru toti si toate

15 iun. 2014

Curatenia este foarte importanta !

 Curatenia este foarte importanta, inseamna sanatate pentru tine, membrii familiei tale si un mediu primitor. Zilnic punem aspiratorul, stergem cu mopul, stergem praful, geamurile...alea alea, tot ce se face. Sincer sa fiu, intotdeauna curatenia prin casa a fost jobul meu. De mititel am facut aceasta activitate, stiu ca la inceput am inceput cu stersul prafului si pe urma am trecut si la alt nivel. Le cam fac pe toate, in afara de gatit pentru ca sunt un dezastru in bucatarie. Intodeauna mi-a placut sa am curat in jurul meu, sa-mi desfasor activitatea in curatenie si prospetime. La munca fac acelasi lucru. Cand sosesc, incep sa fac putina ordine si curat sa ma pot desfasura in voie dupa care incep lucrul. La plecare, procesul se repeta...si tot asa.Acum treaba sta altfel. Exista firme care ocupa cu curatenia caselor noastre. Cum asa? Pai, trebuie doar sa sunam, sa spunem ca avem nevoie de o echipa si gata. Echipa vine si-si face meseria, casa ta va straluci ca-n prima de constructie :)) Hai gata cu fotosinteza, pardon...gluma.
               Vorbind la modul cel mai serios, sunt echipe foarte bine construite si care stiu ce fac in timp util. Locuinta este curatata rapid si bine. Iar daca vrei si la serviciu sa ai totul curat si sa-ti impresionezi clientii cu o curatenie generala nu ramane decat sa apelezi la ei. Mie-mi place ceea ce aud si mai ales ceea ce vad. Curatenia este foarte importanta si trebuie sa avem grija de mediul in care stam fiindca avand grija de mediul in care stam, avem grija de noi si de sanatatea noastra.
                Imaginati-va ca totul in jur e haos. Hartii aruncate peste tot, tastatura prafuita, dosarele sunt aruncate alan-dala si trebuie sa lucrati. Cum va descurcati?
                Eu as spune E.C.G. - Echipa de Curatenie Generala fiindca sunt capabili sa va-ntoarca casa cu josul in sus (nu cu susul in jos pentru ca asa o aveti - o parte dintre voi), sa repuna pe picioare si sa curete tot ce este de curatat. Trebuie sa va ganditi la o procedura corecta si eficienta pentru voi, iar asta este cea mai buna alegere. Scutesti timp, munca si bani: Ce-ti mai trebuie mai mult de-atat?
                Toate astea fiind spuse, curatenia sa fie cat mai lina si mai usoara. Spor la treaba... praful sa nu mai zboare, petele sa dispara, lucrurile sa fie ordonate si dupa...odihna pe saturate.

Sursa :aici

© Sfaturi si idei , AllRightsReserved.