Pentru toti si toate

21 ian. 2015

Ion si Vasile – Despre aur si tenis


Se uita Ion peste gard si îl vede pe Vasile jucând tenis cu Federer.

– Baa Vasile, domnul ala nu-i Federer?

– Ba da, mai Ioane.

– Si tu sti sa joci tenis, ma?

– Stiu ma Ioane, mai bine n-as sti. No, ca iara l-am batut.

– Apoi cum sa face ma, ca nu te-am vazut niciodata jucând tenis?

– Du-te în fundul gradinii, acolo-i un broscoi ce-ti îndeplineste orice dorinta, numa vezi sa vorbesti mai tare cu el, ca-i cam surd.

Gaseste Ion broscoiul si-i spune ca vrea mult aur. Dar când ajunge acasa, constata ca în batatura avea un taur.

Se duce Ion si se plânge la Vasile:

– Surd tare broscoiul, am vrut mult aur si mi-a dat un taur…

– Dar tu crezi ca eu am vrut sa fiu tare-n tenis?

© Sfaturi si idei , AllRightsReserved.