Pentru toti si toate

4 iun. 2014

Alcoolul ucide

M-am dus la petrecere si mi-am adus aminte ce mi-ai spus. Mi-ai cerut sa nu beau alcool. Asa ca am baut un Sprite. M-am simtit mandru de mine, asa cum mi-ai zis c-o sa ma simt. Mi-ai spus ca nu ar trebui sa beau alcool si sa conduc, contrar a ceea ce cativa prieteni mi-au spus. Am facut o alegere sanatoasa si sfatul tau a fost corect, asa ca toate celelalte pe care mi le dai mereu. 
Cand petrecerea in cele din urma s-a terminat, multi si multe s-au urcat la volan fara a fi in conditii de a conduce. Eu m-am dus linistit la masina, cu certitudinea ca ma voi intoarce acasa in pace. Nici nu mi-am imaginat ce ma astepta,mama.
Acum sunt intins pe astfalt, si aud un politist spunand “ tanarul care a provocat acest accident era beat”. Mama, vocea lui pare asa indepartata. In jurul meu e o balta de sange si..incerc din rasputeri sa nu plang. Pot sa aud medicii spunand “baiatul asta nu mai are nici o sansa”. Sunt convins ca celalalt baiat care conducea la o mare viteza, a decis sa bea si sa conduca; si acum eu am sa mor.. De ce oamenii fac asta mama? Stiind ca vor ruina multe vieti. Simt durerea cum ma taie ca o suta de lame ascutite.
Spunei surori mele sa nu planga; spunei lu tata sa fie tare, barbatii nu plang; si Alinei..spunei ca o iubesc. Cand ma voi duce in cer, o sa am grija de voi toti. Cineva trebuia sa-l invete pe acel baiat ca nu este bine sa bei si sa conduci. Poate daca parintii lui i-ar fi spus, nu as fi pe moarte acum.
Respir din ce in ce mai greu, simt asta. Mama, acestea sunt ultimele mele clipe si disper. As vrea sa te pot imbratisa, sa-ti spun cat de mult te iubesc, mama. Si Alinei...mie dor de ea. Asa ca…va iubesc...adio.
(Aceste cuvinte au fost scrise de un reporter care a asistat la accident. Tanarul vaitanduse, rostea aceste cuvinte, fara sa stie ca reporterul nota cuvant cu cuvant, coplesit de situatie. Reporterul a inceput aceasta campanie. Daca citesti aceast articol, dai click pe “distribuie”, poate impreuna reusim sa dam putina “educatie” oamenilor care din pacate nu au primit-o acasa.)

© Sfaturi si idei , AllRightsReserved.