Pentru toti si toate

11 iun. 2014

Prea multe religii

Uneori stau si ma gandesc: "De ce exista atatea religii?"Parerea mea personala este ca nu era nevoie sa existe atat de multe religii, la nivel national sunt  zeci de religii iar la nivel mondial sunt chiar mii!Toate religiile se rezuma la EL,Dumnezeu. Fie ca suntem crestin-ortodox, catolici, sau cine stie ce alta religie, tot Lui Dumnezeu ne inchinam!Dar aici mai intervine si convingerile religioase care difera de la religie la religie. Dar parerea mea este ca asta nu este tocmai important.Eu sunt de parere ca lumea nu ar trebui sa inceteze sa eticheteze oamenii dupa religie. Fie ca el crede altfel in Dumnezeu sau ca nu crede deloc este strict convingerea lui religioasa iar noi trebuie sa o respectam, asa cum si noi dorim sa ne fie respectata religia noastra.
Originals.ro
         Eu sunt o fata credinciosa, iar credinta fata de Dumnezeu si invataturile lui nu mi-o ia nimeni. Eu iubesc pe toata lumea, fie ca ei cred sau nu in existenta Lui Dumnezu si cred ca si voi ar trebui sa faceti la fel.

P.S:Tot ce trebuie sa retinem este ca NU religia ne diferentiaza!

© Sfaturi si idei , AllRightsReserved.