Pentru toti si toate

11 dec. 2014

N-am sa-ti cersesc iubirea pentru ca n-am nevoie de resturi…



       N-am să-ți cer să mă iubești, n-am să închid sentimentele noastre într-un cuvânt pe care toți îl numesc relație. N-am să te caut în fiecare zi, n-am să-ți spun că am să te iubesc pentru totdeauna, n-am să te sufoc, n-am să mă rog, n-am să cerșesc iubirea ta pentru că vreau să mă simți, să simți că mă iubești cu adevărat, să te gândești la mine când ai o mie de treburi de rezolvat, să fiu primul tău gând în fiecare dimineață dar să apreciezi că nu te sufoc, că-ți ofer libertate. 
       Vreau să vii la mine pentru că îți place cum gândesc, nu pentru că îți place cum arăt. Vreau să mă aștepți cum eu te aștept pe tine, nu știu dacă mâine voi mai fi aici dar vreau să știi că pentru mine dragostea înseamnă libertate, atracție, liniște sufletească. Nu vreau să mă rănești, nu vreau să încep ceva pentru a-l termina apoi, nu vreau să am mari așteptări pentru că deja am fost acolo, deja mi-am impus să uit toate șoaptele apuse, deja m-am pierdut în întuneric dar apoi am găsit puterea de a merge înainte.

        Chiar crezi când îmi spui că mă iubești? Chiar crezi că o vei face pentru totdeauna? Chiar crezi că sunt jumătatea ta perfectă? Chiar crezi că nu știu când minți? Chiar crezi că mai am nevoie de o altă rană? Chiar crezi că am să-ți cerșesc iubirea? Eu am să-ți spun unde sunt acum, dacă vrei, ești liber să vii. Dacă nu, amintește-ți că mâine mă voi îndrepta către un alt loc, pentru a-mi trăi viața și nici tu, nici altcineva îmi va putea spune Nu.
Divisima






Sursa:aici

© Sfaturi si idei , AllRightsReserved.